tammikuuta 23, 2016

LILLY BERLIN: 2. sivu / Page Two

Kuvat toiseen sivuun Lilly Berlin -sarjakuvasta ovat nyt koossa. Mies löytää Lilly-kissan Berliinin kadulta ja löytää myös kissalle uuden kodin. Sarjakuva suurennetaan kahdeksi A2-kokoiseksi sivuksi ja ripustetaan Berliini aiheiseen sarjakuvanäyttelyyn Berliiniin 26.2.-4.3.2016. Näyttelyn nimi osuvasti Berliini Suomix ja mukana on lisäkseni viisi sarjakuvan tekijää: Pertti Hämäläinen, Emmi Nieminen, Timo Kokkila, Tiitu Takalo ja Tuukka Teponoja. Kukin on tehnyt oman tyylisensä sarjakuvan Christian Jütten tarinaan. 

LILLY BERLIN: 1
LILLY BERLIN: 2
LILLY BERLIN: 3
LILLY BERLIN: 4
LILLY BERLIN: 5
LILLY BERLIN: 6
LILLY BERLIN: 7
LILLY BERLIN: 8
LILLY BERLIN: 9

***********
Pictures for the second page of my linocut comic strip are now ready. A man finds Lilly the cat in the street of Berlin, and he also finds a new home for Lilly. The comic strip will be enlarged to two A2-sized pages, and it will be exhibited in Berlin 26 February till 4 March, 2016 in a comics-themed exhibition. The exhibition is aptly named Berliini Suomix, and there will be six artists in addition to myself: Pertti Hämäläinen, Emmi Nieminen, Timo Kokkila, Tiitu Takalo ja Tuukka Teponoja. Each one of us has made a comic strip in his/her own style to a story by Christian Jütte.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti